Vedení účetnictví
Pro malé a střední firmy (nejčastěji s.r.o.) zpracováváme podvojné účetnictví, daňovou evidenci (dříve jednoduché účetnictví) a související agendy. Jedná se o vedení standardního účetnictví dle platných norem. Nabízíme komplexní služby v oblasti účetnictví včetně zastupování při jednání s úřady.
Díky internetovému účetnictví a moderním přístupům jako je vytěžování faktur z elektronicky zpracovaných dokladů Vám zajistíme bezstarostné účetnictví s Vaším minimálním zapojením.
Inovace v digitalizaci a automatizaci zpracování dokladů poskytují klientům komfortní online přístup ke všem požadovaným podkladům jako je přehled pohledávek, závazků apod., a to 24 hodin denně odkudkoli.
Výstupem z účetnictví klienta je kromě daňových přiznání, zpracování statistik pro ČSÚ, podkladů pro banky apod. také report, který je zpracováván buď v naší standardizované formě nebo dle Vašich požadavků.
Našich služeb využívá více než 100 klientů, kterým poskytujeme spolehlivě naše služby již přes 20 let!
Podvojné účetnictví
- zpracování předaných účetních dokladů a vedení všech zákonem stanovených účetních knih a evidencí
- příprava příkazu k úhradě do bank
- předání měsíčního (čtvrtletního) výkazu zisků a ztrát a rozvahy
- kontrola úhrad přijatých a vydaných faktur
- reporting
- zpracování roční závěrky včetně daňového přiznání a povinných příloh
- spolupráce s auditory
- zpracování směrnic
- zastupování na úřadech
Daňová evidence
- zpracování předaných účetních dokladů a vedení všech zákonem stanovených účetních knih a evidencí
- předání měsíčního (čtvrtletního) přehledu o hospodářském výsledku a majetku
- kontrola úhrad přijatých a vydaných faktur
- zpracování roční závěrky včetně daňového přiznání
- zpracování přehledů pro správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovnu (ČSSZ a ZP)
- zpracování směrnic
- zastupování na úřadech